Hoe verkrijg je duidelijke en heldere telefoonstatistieken

Meer en meer bedrijven beginnen de beltijden van hun bedrijf en hun personeel van dichterbij te bekijken. Het is dan ook overal crisis en men moet in vele gevallen zeer sterk gaan besparen. In veel bedrijven wordt de laatste tijd alles uitgepluisd. Van naaldje tot draadje wenst iedereen te weten welke cijfers het bedrijf behaalt, wie er allemaal rechten heeft… Investeerders willen resultaten zien en of dit nu je persoonlijk leven in de weg staat of niet en aangezien dat er bij resultaten ook altijd kosten aan te pas komen is een controle hiervan niet uitzonderlijk.

Ook voor jezelf kan een overzicht van telefoonstatistieken handig zijn. Of u nu een privépersoon bent of een zelfstandige ondernemer, het is altijd handig te weten hoeveel u juist uitgeeft aan bepaalde zaken. Bovendien kan het een handige manier zijn om geld te besparen. Als u een overzicht krijgt van wanneer en naar wie u veel belt, dan kan u zoeken naar het tarief dat het beste bij u past. Een duidelijk overzicht van gemaakte telefoonoproepen met een telefooncentrale is dus zeker een must.

Opvolgen van Telefoongeschiedenis

Overzicht telefoonoproepen via computer
Overzicht telefoonoproepen via computer

Ook voor heel wat callcenters is het overzicht van de gemaakte oproepen keer op keer een superhandig middel. Callcenters die vooral outbound werken weten zo of hun werknemers wel effectief de mensen opbellen zoals ze zeggen. Je kan ook zien hoe lang ze juist aan de lijn hangen met bepaalde mensen. Dit kan een goede manier zijn om de rendabiliteit van uw callcenter te verhogen. Als u vermoedt dat bepaalde mensen eigenlijk weinig of niet bellen naar mensen, dan zal u op deze manier uw vermoedens kunnen laten bevestigen en ook de nodige stappen kunnen ondernemen. Ook wanneer u privé een aantal zaken wenst uit te zoeken kan u dit doen via het opvolgen van de telefoongeschiedenis. U zal de nummers zien die er gebeld werden en dus kunnen uitzoeken waarom of hoe lang er juist naar deze personen gebeld geweest is.

Beheer en overzicht via Software op computer

In vele gevallen zorgt een soortgelijk overzicht voor de perfecte bewijslast en zal u heel wat zaken kunnen aan het licht laten komen Veel telefooncentrales zijn ondertussen perfect te beheren via uw pc. Met een bepaalde login komt u terecht in uw telefoon en van daaruit kan u eigenlijk alles aangaande uw gesprekken, contactpersonen, duur van de oproepen, … gaan controleren. Ook een overzicht van de telefoonstatistieken zal u via de software telefoonbeheer kunnen opvragen. Dé perfecte manier om zeer snel en van op elke pc uw gesprekken en telefonie te beheren..

{lang: ‘nl’}